piątek, 26 lipca 2013

Przepraszam

Witajcie. Przepraszam Was bardzo, bardzo, bardzo mocno za opóźnienia, ale jest to spowodowane wakacjami. Najpierw ja wyjechałam, a potem moja beta (tak podejrzewam) i czekam na jakikolwiek kontakt od niej. Jednak jeżeli chcecie ten rozdział, wstawię go niebetowanego. Co wolicie?

A tak na marginesie. Emilka przesyła wam uśmiech i powiadamia, że zbliżamy się do epilogu. Ale to jeszcze nie koniec, bo są plany na drugą część, jeżeli będziecie zainteresowani :)


5 komentarzy:

  1. Kiedy dodasz rozdział na marzenia-galerianki.blogspot.com prosze. To ważne, bardzo. x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to takie ważne to dodam go, gdy dostanę nowy szablon :)

      Usuń
  2. Nominuję Cię do Liebster Blog Award. Link - http://magiaiwyobraznia.com/2013/8/liebster -blog-award.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Twój blog wpisany jest do Segregatora. Niestety, nie znalazłam u Ciebie naszego buttonu lub adresu. Proszę o wklejenie buttonu lub adresu, w przeciwnym razie blog zostanie usunięty ze spisu.
    Pozdrawiam.
    posegregowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, myślałam, że znów mam ogromne zaległości. Ale wchodzę i patrzę na ostatni post i robi mi się smutno. Czy Twoja beta się już może odezwała?

    OdpowiedzUsuń

GT